Neckermann

A Neckermann Magyarország és a dm Kft. egyszerre ünnepli 25. születésnapját!

Idén ünnepli 25. születésnapját a Neckermann Magyarország, így ez alkalomból szívesen csatlakozott a dm Kft. kezdeményezéséhez, egy izgalmas nyereményjátékhoz, valamint a Vasúttörténeti Parkban megrendezésre kerülő Gyereknaphoz, hiszen mindkét vállalatnak egyaránt fontos, hogy a vásárlók/utasok elégedetten, mosolyogva lépjenek ki az üzletből vagy érkezzenek haza nyaralásukról. Ismerjen meg Ön is a Neckermann-t közelebbről!

A Neckermann Magyarország 1993-ban alakult az angol Thomas Cook és a német Neckermann egyesüléséből létrejött konszern magyarországi leányvállalataként. A legszélesebb turisztikai kínálattal rendelkező vállalat szakmai hozzáértését számos elismerés fémjelzi. A vállalat a hazai turisztikai piac meghatározó szereplőjeként, budapesti székhellyel és országos hálózattal működik. 23 saját és közel 400 franchise vagy partner irodával és online értékesítési rendszerével az ország teljes területét lefedi. Hitvallása: „Egy cipőben járunk az utassal”. Elkötelezettek aziránt, hogy a nyaralás alatt 24 órán belül orvosoljanak minden felmerülő problémát. A magasfokú elégedettséget szolgálja a rugalmas átfoglalást lehetővé tevő FLEXOption, valamint „Az én szobám” szolgáltatás is.

A Neckermann büszke arra, hogy a partnerszállodák mellett a Thomas Cook konszern tagjaként olyan saját szállásbrandeket is ajánlani tud utasainak, mint a Sentido (mely az 5 érzékszervre épülő koncepciót kínál), a smartline (ahol igazán jó ár-érték aránnyal találkozhatnak a nyaralni vágyók), a számos gyerekprogramot kínáló családbarát Sunwing, a Sunprime (ahol a gyermek nélkül utazó párok valóban kikapcsolódhatnak), a SunConnect (melynek fő küldetése, hogy a számos program és szolgáltatás segítségével összehozza a családokat és a barátokat), 2016-ban új brandként a természethez és helyi kultúrához közelebb kerülni vágyókat megcélzó Casa Cook nyitotta első szállodáját, 2018-ban pedig az Aldiana, valamint a Cook’s Club branddel bővült a portfólió, ezzel a saját márkájú szállodák száma már megközelíti a 300-at.

A Neckermann kínálatában a charteres utak mellett a hajóutaktól a dinamikus csomagokig szinte minden típusú utazási termék szerepel. Emellett évről évre jelentkeznek újdonságokkal. A múlt év végén bevezetett, „Az én szobám” elnevezésű szolgáltatásuk – amellyel az utasok egyes szállodáknál már indulásuk előtt kiválaszthatják, a szálloda melyik szobájában szeretnének lakni – mellett idén elindul „Az én napozóágyam” szolgáltatás is, ami lehetővé teszi, hogy a programban résztvevő szállodákban a vendégeknek ne kelljen minden nap közelharcot vívniuk a napozóágyakért